Open Vieiros

Vieiros

No lombo do Atlantico. Baixa o pdf con todos os relatos
Vieiros de meu Perfil


Edición xeral

RSS de Edición xeral
FÚTBOL

A selección española imponse a Alemaña e consegue a súa segunda Eurocopa

Fernando Torres logrou o único gol na primeira parte.

Redacción - 23:16 29/06/2008
Tags:

Un gol de Fernando Torres no minuto 33 serviulle ao combinado español para conseguir a súa segunda Eurocopa (a primeira gañárona en 1964). Os españois foron superiores aos alemáns durante todo o encontro. A selección xermana non foi quen de chegar con claridade á portaría de Casillas, aínda que mantivo a tensión no encontro ate os últimos minutos.

Ficha técnica:
0 - Alemaña: Lehmann; Fiedrich, Mertesacker, Metzelder, Lahm (Jansen, m.46); Frings, Hitzlsperger (Kuranyi, m.58); Schweinsteiger, Ballack, Podolski; Klose (Mario Gómez, m.79).

1 - España: Casillas; Sergio Ramos, Puyol, Marchena, Capdevila; Senna; Iniesta, Xavi, Cesc (Xabi Alonso, m.63), Silva (Cazorla, m.66); Torres (Güiza, m.78).

Gol: 0-1: m.33: Torres

Árbitro: Roberto Rosetti (Italia).

Final da Eurocopa 2008 disputada no Estadio Ernst Happel de Viena diante de perto de 52 mil espectadores


2,22/5 (32 votos)


Comentarios (85)

teixugo #1 30/Xuño/2008 teixugo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Os meus comprimentos a esse conglomerado de jogadores da peninsula Ibérica: Catalães, Vascos... e nenhum galego nem portugês.

dumiense #2 30/Xuño/2008 dumiense
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

sinto como que gañamos unha moi pequena parte da eurocopa. Coa participación de Galiza os éxitos serían 100% dos galegos.

Temos que conseguilo. Avante seleccións nacionais!!!

Atlantico #3 30/Xuño/2008 Atlantico
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Unha iniciativa popular está xurdindo nas ultimas horas, mandarlle correos electronicos a embaixada de Alemaña, para que apoie a independencia de Galiza como fixo con Croacia. Que se venguen de España independizando a Galiza, Catalunya e Euskadi.

MarinhaLucense #4 30/Xuño/2008 MarinhaLucense
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Noraboa Espanha. Aquelos que gustamos do bo futbol disfrutaramos vendovos ganhar. E agora a polo Mundial do 2010.

Amaeo #5 30/Xuño/2008 Amaeo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Preparade-vos para um longo período de ambiente infumável.
Parabéns aos alcoólicos que o andam a celebrar polas ruas da Galiza: analfabetos funcionais, maltratadores domésticos, liorteiros nocturnos e condutores bébedos. Que o passedes bem celebrando as vitórias de quem vos dá polo cu.

Espanhóis: o que nunca ides acabar de conquistar é a Galiza, por muito que um par de centos de atrasados mentais procurem na vitória futebolística da "rojigualda" umha excusa para se embebedarem coma estrépias.

COUTOVEN #6 30/Xuño/2008 COUTOVEN
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

O ser nacionalista non é ser necio e moito menos mezquino. Se a nosa Galiza distinguiuse polas súas virtudes como nación. Tamén o fixo polas obras dos seus fillos e os seus descendentes que por múltiples razóns botaron raíces noutras terras dentro e fóra da península ibérica. Da cal formamos parte e quéirase ou non, temos máis cousas que nos unen con ela que as que nos separan. E isto non significa para nada o renunciar ao noso dereito a ser recoñecidos como unha nación de feito e de dereito.

Temos que regocijarnos. Xa que non é necesario nacer en Galiza, ser un fanático esquerdista trasnoitado ou da ultradereita franquista para acceder á dignidade da galegiuidad e aínda que neste equipo ganador da Eurocopa non hai un membro directo da nosa comunidade é bo que se saiba que polas veas de Fernando Torres corre sangue galega. O seu pai, José Torres é natural dunha aldea de Boqueixón (Santiago).

carlinhos21287 #7 30/Xuño/2008 carlinhos21287
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

OFICIALIDADE XA!!!!!!

AMBIENTE ESPAÑOLEIRO.... E BANDEIRAS FRANQUISTAS.... NOXENTO

micsha #8 30/Xuño/2008 micsha
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Nadie está obligado a alegrarse por lo que no se alegra. Ahora bien: no hay necesidad de filosofar neciamente sobre aquello que no admite ningún tipo de filosofía. El pensamiento político fuertemente ideologizado es privativo de unos pocos, algunos de ellos vosotros. Pero sois/somos una minoría. Las miles de personas que están ahora mismo celebrando en Galicia la victoria de la Selección española de fútbol no la celebran ni por fascistas, ni por derechistas, ni por ningún ista imaginable. La celebran porque desde que han nacido hasta hoy viven, piensan, sienten y ven toda una realidad que les remite a la percepción de que viven en un país llamado España. Consecuentemente, una victoria de una representante del mismo se celebra. Ni más, ni menos.

outrolector #9 30/Xuño/2008 outrolector
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Co permiso de Amaeo:

>> Parabéns aos alcoólicos que o andam a celebrar polas ruas da Galiza: analfabetos funcionais, maltratadores domésticos, liorteiros nocturnos e condutores bébedos.

Concordo. Parabéns a todas esas persoas que andan de celebración, incluídos os "mestres" fogueteiros que andan a botar bombas de palenque as 00:45 horas, espertando meniños e vellos en zonas urbanas, indiscriminadamente. Todas elas, persoas distinguidas e refinadas, merecen eses parabéns.

Vergoña para as autoridades de interior do estado, que non son quen de impedir esas "enormidades".

Confiemos -evos un falar- na "educación para a cidadanía" que ven.

Amaeo #10 30/Xuño/2008 Amaeo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Celebram-no porque estám lobotomizados polos meios de comunicaçom, os quais obedecem a uns certos interesses nacionais e de classe. Quer-se fazer unidade espanhola a toda costa. Ao cabo, todo é política. Se o nosso país nom fosse politicamente negado e submetido, Galiza estaria a jogar a Eurocopa e teria a oportunidade de a ganhar.

micsha #11 30/Xuño/2008 micsha
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Claro, outrolector. Pero si Galiza hubiese ganado algo, entonces tú estarías callado. ¿Desde cuando a los ultras os molestan las celebraciones? Me respondo a mí mismo: desde el momento en que no sois vosotros los armadanzas. Como todos los ultras.

micsha #12 30/Xuño/2008 micsha
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Amaeo, tú sí que estás lobotomizados (qué pedantes os ponéis con esa jerga anti-todo de tres al cuarto...aunque Dobao, en eso, es insuperable...). Celebran porque están contentos. Como celebrarían, exactamente igual, si hubiese ganado Galiza.

Amaeo #13 30/Xuño/2008 Amaeo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Gostaria de aproveitar este pequeno espaço para convidar tod@s @s compatriotas a se reafirmarem no seu orgulho galego e nom cair na hipnose espanholeira. Gastam muito dinheiro e esforço em nos lavar o cêrebro, mas isto é como as bandas desenhadas de Astérix: existe umha aldeia de irredutíveis galaicos.

Viva sempre a liberdade da Galiza.

outrolector #14 30/Xuño/2008 outrolector
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Coutoven,

>> Se a nosa Galiza distinguiuse polas súas virtudes ...

(...) se distinguiu (...)

>> Temos que regocijarnos. Xa que non é necesario (...)

Miña nai! Regocijarnos: ¡Isto si que é galego pechado!
A ver, vouno intentar:
- Teño que regocijarme /me regocijar
- Tes que regocijarte / que te regocijar
- Ten que regocijarse / que se regocijar
- Temos qujj rrgcbrrsdsds jlsdjfljkwelfk
(perdoade; estou a experimentar unha contracción das vías dixestivas altas, que se acompaña de náuseas e precede a miúdo aos vómitos).

outrolector #15 30/Xuño/2008 outrolector
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

micsha,

séguete respondendo a tí mesmo "ad infinitum", meu rei.
Os "todo lo se y todo lo entiendo" é o que tendes.

(isto non é unha resposta, evidentemente;
xa se respostou :D el, "yomelo giso, yomelo como")

Atlantico #16 30/Xuño/2008 Atlantico
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Hoxe para min foi un día importante, comprendin que nunca nos imos independizar por nos mesmos, só queda unha opción, colaborar cos intereses das grandes potencias como Alemaña, Italia ou Inglaterra, para que desmembren a España como fixeron con Yugoslavia, todo o demáis é conto nun pais de castrados e o que é pior de xente sen intelixencia.

pampeiro #17 30/Xuño/2008 pampeiro
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Noraboa para España e para o amigo Gaviotero,toda aquela selección que deixe no camiño á ¨azurra¨ merece tódolos meus respectos.
Selección galega oficial xa !!!...para xogar contra a merecida campeona de Eurocopa neste torneo ou nun Mundial.

COUTOVEN #18 30/Xuño/2008 COUTOVEN
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Compañeiro Autolector. Para a súa información moitos dos que escribimos nestes foros nunca tivemos a oportunidade de estudar literatura Galega. De forma moi especial os que vivimos fóra de Galiza. No meu caso particular Venezuela.

Creo que vostede sabe, que nin sequera os medios de comunicación onde se fala galego de forma regular están exentos de erros.

Eu só sei o galego que falaban os meus pais. De extracción moi humilde e que viñeron a este fermoso país latinoamericano o cal bríndome a oportunidade de formarme como profesional e cidadán. Pero onde non existía ningún centro onde se ensinase este idioma con total corrección. En función do antes sinalado invoco o seu maior sentido de tolerancia e asumo o seu comentario como unha valiosa recomendación literaria.

outrolector #19 30/Xuño/2008 outrolector
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Compañeiro/a COUTOVEN:

Pídolle desculpas polo que o comentario que fixen enriba tivese de sarcástico ou impertinente. Síntome avegoñado ao respecto.

Concordo con vostede en que, lamentablemente, moitos medios escritos e falados en galego cometen moitos máis erros dos que se lle poden pasar a vostede ou a calquera dos que coma min vivimos en Galiza e somos galegofalantes.

Quixera engadir, polo valor que poidera ter para xustificar en parte o devandito comentario meu, que é aparente que na Galiza hai cada vez máis persoas, especialmente no medio urbano, que non miran de xeito ningún por falar e escribir o galego cun mínimo de corrección. Trátase de persoas que case non len en galego (ese é o principal problema) e que ademais polos motivos que sexan non teñen contacto cun número suficiente de galegofalantes que falen correctamente (especialmente persoas maiores no medio urbano, ou de calquera idade no medio rural).

Paréceme a min ... que entón o "ruido" de erros ortográficos, sintácticos, linguísticos ... que afecta a calquera usuario dunha lingua, non é posto en evidencia e contrastado e corrixido de xeito natural, tanto na comunicación verbal como na escrita.

O resultado tamén é aparente, e moitas veces costa non incomodarse, e seguramente eu estou sensibilizado de mais ao respecto, e por iso "protesto", sempre en positivo ainda que ás veces o faga cunha ironía ou sarcasmo que pode molestar a algúen, cousa que parece que non son quen de evitar - mea culpa!. Nese sentido, pido outra vez desculpas públicas ao respecto.

Sr./Sra. Coutoven: Estarei encantado de seguir a ler as súas achegas aos comentarios das novas de Vieiros; conte co meu interese no que queira transmitir nelas. E se vostede comete algún erro heillo de sinalar, humildemente e con naturalidade. Envíolle un saúdo afectuoso.

Biosbardos #20 30/Xuño/2008 Biosbardos
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Que gusto da veros a todos celebrandoo. Gran partido,si señor. Merecíamos gañar e gañamos. Tiña medo de deixarme levar pola euforia e que ao final nos eliminasen pero despois de gañar case quedo afónico berrando hahaha Tranquilos que non espertamos a ninguén, estabamos toda a aldea vendo o partido. Grazas aos que volo tomáchedes dunha forma correcta e aos que estades fodidos tomade un balium que aínda os vai sentar mal

galego83 #21 30/Xuño/2008 galego83
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

amigos Atlantico, Amaeo,...
Hoxe gañamos,magoa ningún galego na selección pero tamén nos representa a nós. Viva Galicia e Viva España! campións de Europa..
Nos non temos que conquistar nada...temos que botarvos a vós fóra de Galicia para que deixedes de molestar ós galegos. Parabéns e Viva España e Galicia!!

Atlantico #22 30/Xuño/2008 Atlantico
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Moitos non nos sentimos absolutamente nada españois, e sentimos o mesmo que se xoga Guatemala. Independizar Galiza é o obxetivo de moita xente e tarde ou cedo o conseguiremos, se é pola vontade dos galegos ben, se non será pola vontade das grandes potencias de Europa como Alemaña e o seu desexo de desmembrar a España, pero por españois nunca pasaremos.

COUTOVEN #23 30/Xuño/2008 COUTOVEN
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Non se preocupe no absoluto amigo outrolector. Eu adoito ser bastante sarcástico en cousas políticas. Pode ser algo da retranca que caracteriza aos Galegos de ambas as beiras. O seu comentario non ofende xa que é necesario falar con corrección un idioma tan fermoso como o noso. Por esa razón reitérolle que a súo achegue é valioso xa que persegue o correcto uso do idioma.

Saúdos

Biosbardos #24 30/Xuño/2008 Biosbardos
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Tiña que respostar. Atlántico, así que dependedes das potencias europeas para conseguir os vosos propósitos... Entonces está claro que sodes menos dos que crís, tenme igual respeto as vosas ideas, mentres non nos metades nunha guerra... a ver se vades parecervos máis do que pensades a outro galego..

anacleto #25 30/Xuño/2008 anacleto
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

A ver, eu entendo que moita xente (a maioría en Galicia) vaia pola selección española. Son os xogadores da Liga que seguen domingo a domingo, e identifícanse con eles, sen máis.
Pero identificar eso con berros como "viva españa", mesmo "arriba españa" dalguns que non saben nen o que significa; a profusión de bandeiras, as mensaxes subliminais ou non dos locutores (os da SER semellan sacados de hai 50 anos, e son os máis escoitados: rezan en antena, din"que viva España y Manolo Escobar" -sic-, etc...);os planos-secuencia dos reis e familia no palco, os disfraces de toureiro ou de picoleto nos afeccionados, todo eso, aparte dunha España Cañ´çi que non morre, supon unha politización dos que se din sempre antipolíticos. Sábese do poder hipnótico destas victorias e queren sempre engadirlle unha coletilla adicional e cargada de política, pero de política centralista e coas connotacións máis rancias e evocadoras dunha España que xa só existe no imaxinario dos seguidores da selección máis recalcitrantes. Os que se disfrazan de toureiros e gardas civís, e que curiosamente son os que saen en todas as imaxes.
Asusta esa proliferación de bandeirolas españolas e camisetas bermellas. Pero tranquilos, que non há durar máis dunha semana, e as cousas volverán ao rego, e ese españolismo sobrevenido volverá aos seus niveis habituais. Eso espero, cando menos.

amoscaesquerdosa #26 30/Xuño/2008 amoscaesquerdosa
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Unha cousa é o deporte coma actividade sá e pracenteira e outra moi diferente é o deporte e o futbol como símbolo da nación, da patria, das esencias inmemoriais... e da superioridade do noso sobre do outro.
Ver máis en amoscaesquerdosa.blogspot.com

GalizaEmGalego #27 30/Xuño/2008 GalizaEmGalego
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

GALIZA É A NOSSA SELECÇOM!!

Carlinhos #28 30/Xuño/2008 Carlinhos
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Quando me falam de España...

http://br.youtube.com/watch?v=...

Telleiro #29 30/Xuño/2008 Telleiro
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

A proliferación de bandeiras e camisolas de España nas cidades galegas (polo menos na miña) nestes últimos días pode resultar,en principio,desalentadora.É indicativa da identificación dunha parte considerábel (moi considerábel) do pobo galego co proxecto nacional español,sexa de forma máis moderada ou máis entreguista (estes son os menos,acho).
Con todo,isto non pode ser unha sorpresa para ninguén.Non para min,polo menos.Só coñecendo e recoñecendo o país que temos estaremos en disposición de o transformar.Sabemos que a identidade non está na "alma" das persoas ao nacer.Sabemos que é unha realidade cultural que é necesario construir.Sabemos como introduciron (e seguen) esoutra identidade no noso país.Teñen a inmensa maioría de medios produtores de discurso (ergo de identidade) na súa man. Que nos fica? Resistir.Porque,e corrixídeme se ando trabucado,a base social do nacionalismo galego non é maioritaria en Galiza pero é cada ano máis grande.Non deixou de medrar nos derradeiros trinta anos,se ben moi de vagar.
Paciencia.

rockandroll #30 30/Xuño/2008 rockandroll
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Umha pergunta inocente: e todo esse pessoal que se dedicou até altas horas a emporcalhar e destroçae as cidades de Galiza, tinha permisso para fazer tal? E nom interveu a polícia? Se fossem siareiros da selecçom galega, por muito menos acabavam no calaboço. Já se vem as duas varas de medir...

carlosroca #31 30/Xuño/2008 carlosroca
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Non che me gusta o futbol nin a selección...

Pero do que menos gosto é da súa afición... non quero deitar os insultos que se me ocorrían diante da expresión desbordada e horterez patrioterismo imperial... sendo suaviños son uns/unhas tuzar@s descerebrad@s ruidos@s e borrach@s...

En fin os tristes simbolos de sempre da españolidade imperial: futbol, touros e alcól. Lamentábel

ulo #32 30/Xuño/2008 ulo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Na Coruña foron 3000, segun a SER, os que foron a Catro Camiños. Ou sexa, xa serían menos.
Que en toda nazon oprimida ha un sector da poboacion identificada co proxecto opreson non é nengunha novidade.
Os "gurkas", membros dunha nazon oprimida polo imperio británico son os "especialistas" do exercito imperialistas. O termo cipaio ven de onde ven. E na guerra mundial, foi un orgullo para moitos, os arxelinos que loitaron de lado de Francia -potencia colonial- contra os nazis (coidado, houbo sectores do nacionalismo irlandés que apoiaron aos nazis, para debilitar a potencia opresora).
Zarra era basco.... e é o simbolo maximo da "furia" española, por que lle meteu un gol á "perfida albion" (para que non o saiba, Inglaterra no argot franquista).
Os exemplos son para non acabar. A opresion non só é economica, é ideoloxica e cultural, e chega ata moi arriba... senon escoitemos a dirixente máximo do "nacionalismo" galego actual, o sr. Quintana: se non vai a galega, eu estou coa española. Se Quitana o din, como non vai ser en moitos que se pensan nacionalistas.
Eu non son nacianalista, é máis, penso que é un atranco para a esquerda; mais estiven, estou e estaréi pola derrota da Española, porque é, como din o "carlosroca" a representante da "españolidade imperial".
A Cuatro e todo dios politizou ata o maximo a eurocopa, arrementendo contra os representantes da dereita basca e catalana -que por certo demostraron unha dignidade moi superior á do o noso Quintana, que se plegou as presions da españolidade-, porque non querían que ganara a "española".
Se eles, que levaban uns cantos xogadores na seleccion... non a apoiaban, que demo facía o Quintana apoiandola?, cando o unico galego que xogaba, faciao con Suiza.
Vamos, que a mentalidade cipaia é moi corrente nas nacions oprimidas que teñen unha burguesía e uns representantes políticos cipaios. Uns representanse a outros.
O que non dín os medios é que o seguimento a seleccion española, onde superaba por pouco ao 50% da poboacion era en Cataluña, Euskadi e Galiza. E non é por casualidade.
En Madrid, Salamanca, Valladolid ou Sevilla a cousa tivo que ser brutal. Sintoo pola xente que de seguro non apoiaba a campaña brutalmente españolista que desenvolveuse o longo destos 15 días.

piorno #33 30/Xuño/2008 piorno
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

O Telleiro pujo o dedo na ferida: «Têm a imensa maioria de meios produtores de discurso (ergo, de identidade) na sua mão». Mas o pior é que quem devia apoiar umha comunicaçom social alternativa, crítica e galega, nom o fai. E nom só isso, como continuam a colocar nas mãos dos grandes grupos antigalegos (Voz, Faro, etc.) milhões e milhões de euros. E negam 4 euros a um meio crítico e galego como o Novas da Galiza, por exemplo.

Relativamente ao futebol, dous comentários. Na Espanha franquista de 1964, e enfrentando-se na final em Madrid à URSS comunista, só podia ter vencido o Campeonato umha equipa, a espanhola. Algum dia talvez venhamos a saber da actuaçom do árbitro nessa partida, igual que acabamos de saber da compra por parte da TV espanhola dos votos no Festival da Eurovisom de 1968, facto denunciado nada menos que por Íñigo, o jornalista estrela da TVE na altura.

E em segundo lugar, num Europeu bastante medíocre como este, ganhou a equipa que tivo mais sorte. Méritos, bem poucos. Finalizou mais um Europeu onde a Galiza (nom «Galicia») tem proibida a sua participaçom.

A respeito das celebrações na Galiza pola vitória espanhola, nom convém exagerar; nom fôrom assim tantas se se comparam com as das cidades espanholas. Eu, por exemplo, à hora da partida (que nom vim) ia viajando num autocarro entre duas cidades galegas. Na rádio os jornalistas berrárom como loucos o golo da Espanha e ninguém dos passageiros que ali íamos, umhas 30 ou 35 pessoas, mas ningúem mesmo, fizo nengum aceno de alegria nem nada do género. A indiferença foi o que reinava.

Garrano #34 30/Xuño/2008 Garrano
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#30 rockandroll deches no cravo. No primeiro partido da selección galega multaron a un coñecido meu por levar a bandeira por fóra do coche. Cantas multas puxeron onte pola mesma causa?

Por certo, o de ANT dá noxo!

henrique #35 30/Xuño/2008 henrique
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Penso que Telleiro e ULO fan dúas reflexións moi interesantes. Por unha banda o aspecto emocional da identificación cos símbolos e a producción de significados españolizantes e por outra o lastre que significa para a un proxecto de esquerda e transformador o imaxinario imperial español(xa o albiscara Marx para o caso irlandés). Non por negar a realidade esta faise máis morna; hai unha cruzada de españolización que non dubida en agredir a feble recuperación da nosa identidade nacional presentándoa como a volta ás covas da rancia etnicidade e amosando a súa como o mellor exemplo de práctica cívica. Os nacionalistas temos diferenzas entre nós máis a realidade imponse e precisamos doutro estilo de comportamento que nos permita traballar conxuntamente cando for posíbel.A regaleguización do noso espazo, o avanzo na identidade nacional, o orgullo de sermos precisa dunha práctica política que favoreza éxitos tanto emotivos como políticos.Deberiamos buscar vías de colaboración na diversidade a fin de acadar logros que impidan o fácil desencanto fronte a fortaleza do aparello do Estado no seu conxunto. Temos moitas vías de reflexión abertas.

galego83 #36 30/Xuño/2008 galego83
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Atlantico e compañía, cos tes comentarios deixas en clara evidencia a tua intelixencia, España será O QUE QUEIRAN OS ESPAÑOIS, si, eses milleiros de persoas que festexaron en todo-los pobos e cidades de Galicia, que agotaron as camisolas "rojigualdas" e as bandeiras en moitas tendas da nosa querida Galicia, e outros moitos que quedaron na casa. O futuro deste país NON O DECIDE nin Alemaña, nin Inglaterra nin 4 gatos coma ti e outros que escriben aquí.

Que non te alegres coa victoria é por suposto respetable, pero por favor, un pouco de cabeciña.

Viva España e Viva Galicia!

OBSERVADOR #37 30/Xuño/2008 OBSERVADOR
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Não havia nenhum galego. Todo o sucesso é DELES. Que fiquem bem... longe.

-Xavier #38 30/Xuño/2008 -Xavier
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

galego83:

1) A equipa da seleção espanhola jogou muito bem. Mereceu ganhar como ganhou.

2) Evidentemente, a seleção espanhola não é a nossa seleção, mas qualquer pessoa pode congratular-se com o facto de essa seleção ganhar. Eu se ganhasse Alemanha não me alegraria com euforia, mas também tenho as minhas ligações com a Alemanha e poderia ter alguma alegria ao respeito. Com a Espanha tenho poucas ligações, infelizmente, para além das imposições. Mas gostaria de ter ligações baseadas na humanidade, no respeito, na cultura, na convivência em igualdade.

3) Ganham os jogadores, treinador,..., mas que eu saiba eu nem tu ganhamos nada. Se a seleção galega ganhar algum título isso pode servir para visibilizar internacionalmente a existência da Galiza, para além de -de algum modo, porque isto funciona assim- fazer com que o povo galego valorice as suas próprias capcacidades, etc., quer dizer, que cresça a autoidentificação e a autoestima de sermos galegas e galegos. (Mágoa que não se festejem igualmente outros factos, para além dos desportivos.) Se a seleção espanhola ganha (como aconteceu) o único rumo da euforia é aquele que tem a ver com o orgulho, que não é autoestima. O orgulho é o sentimento de superioridade a respeito de outros seres, mas a autoidentificação e a autoestima não o são.


4) Viva Espanha, pois, mas uma Espanha que deixe viver a Galiza. Esta, polo contrário, é uma 'España' onde o Espanhol e a pseudo-cultura espanhola querem impor a sua estupidez sobre as culturas nacionais peninsulares sob domínio do Reino. Essa Espanha, que morra, porque é uma Espanha fascista e assassina. Uma Espanha verdadeiramente digna de viver é aquela que vive deixando viver. Com essa Espanha, eu inclusive serei capaz de alegrar-me polos triunfos. Polos triunfos de uma Espanha assassina não me alegrarei.

Um pouco de cabecinha, pois, também che digo eu.

Haja saúde e reflexão.

mceleiro #39 30/Xuño/2008 mceleiro
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#38 Melhor não se lhes podia explicar!!

galego83 #40 30/Xuño/2008 galego83
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Querido Xavier:

1)A selección española non é a tua selección, pero si a de milleiros, a gran maoría dos galegos, malia que non che guste, e iso non quita que non se emocionen (coma eu) cando xoga a galega.

2)Onte gañamos todos os españois, a selección española representa a toda-las federacións de fútbol de España, e éstas nos representan a todos os españois oficialmente gústeche ou non, xa que dependen dos gobernos e dos nosos impostos. Xa sen mencionar as consecuencias....como que aumenta a unidade, a autoestima e o orgullo..e OLLO que os alemáns son os máis orgullosos de Europa pero tamén humildes, e saben recoñecer que onte foron inferiores.

3) a min ninguén me impuxo nunca nada e aquí estou,nin os touros nin o flamenco por suposto non me identifico con iso, pero é que España emoito máis que iso. A España franquista morreu. ¿Acaso ti , amigo Xavier, non tes liberdade de expresión para decir o que opinas? outra cousa é o que opina a maoría. Polo menos esa é a miña experiencia.

Saúdos.

ruixordo #41 30/Xuño/2008 ruixordo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Quem é que jogava? :D

ranciadas #42 30/Xuño/2008 ranciadas
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Que existe liberdade de expresión? Hai que ser inxenuo. Os medios están capitalizados polo españolismo máis retrógrado. Esa selección non é a miña, eu síntome galego non español e podo dicir que tampouco coidemos que foron moitas persoas as que o celebraron, teriades que ver en Cantabria e Asturias o que había, de noxo. Xa non falo de Madrid.
A selección pode ser deportiva, pero estase a utilizar como LINCHAMENTO contra as outras culturas e desde o goberno, satélites, PP e medios. Iso é denunciábel.
Construamos Galiza, o resto para eles.

Parabéns a anacleto, telleiro e ulo e a todos aqueles que somos críticos cunha situación de peseudemocracia, por moito que a queiran vender como de LIBERDADE DE EXPRESIÓN. Somos moitos os que pensamos en silencio que esta selección non é a nosa, e moi mal por Quin, cada vez peor este elemento.

ulo #43 30/Xuño/2008 ulo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

galego83 non séi se viches o linchamento que organizarons dos nacionalistas de dereitas bascos e catalanes que tiveron a dignidade -que non o noso Quin- de dicer o que pensaban, que non querían que vencera a española.
Se pensas que existe liberdade de expresion, proba a facer comentarios contra a seleccion, a bandeira ou a patria española, e xa non digamos, reises principiños e familias reais; ao mellor fas compañia na prision a algún que esta acusado de inxurias ou por queima de imaxes.
Proba, tamen, a que nos democráticos orgaos de propaganda que son os medios de comunicacion a dicer algo que non vaia co pensamento único, que España é unha, grande e libre.
A campaña de descerebre que organizaron estos 15 días foi semellante a que se viveu coa "furia española",m o mundial do 82, ou cando Zarra lle meteu un gol a perfida albion ou Marcelino aos comunistas da URSS.
Non había moita diferenza. Vouche recoñecer: non metían na prision aos que estaban a favor da perfida albion ou da URSS; agora lles montan unha campaña mediatica. Mudan as formas, mantense os contidos.
E se non eres capaz de ver isto, é que non queres ver a realidade.
E por certo, que lle deu España a Galiza, senon é insultos (falades o "dialecto da aldea"), e marxinacion (levamos exactamente 50 anos de retraso no desenvolvemento do tren, nos 50 comenzou a electrificacin das liñas españolas e aquí ainda temos o gaseoleo, para a electrificacion haberá que esperar uns anos).
Os galegos que miran para España teñen un severo problema de esquecemento da súa historia e do que Galiza sempre tivo de España, pobreza e emigracion.
E non son nacionalista, o contrario a nacion non soluciona nada.... Pero un pouco de dignidade. A que non tivo o "noso" Quintna.

Gaviotero #44 30/Xuño/2008 Gaviotero
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

¡¡¡ESPAÑA!!! ¡¡¡ESPAÑA!!! ¡¡¡ESPAÑA!!!

¡¡¡CAMPEOOOOOOONEEEEEEES DE EUROOOOOOPAAAAAAAAAA!!!

¡¡¡TOMA QUINTANA!!! ¡¡¡TOMA NACIONALISTAS!!! ¡¡¡TOMA URKULLU!!!

¡¡¡QUE VIVA ESPAAAAAAAAAÑAAAAAAAAAAAAAA!!!

¡¡¡VIVA NUESTRA SELECCIÓN NACIONAL!!!

¡¡¡METÉOS VUESTROS COMBINADOS AUTONÓMICOS DONDE OS QUEPAN!!!

¡¡¡VIVA VIVA VIVAAAAAAAAAAAA ESPAÑAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Garrano #45 30/Xuño/2008 Garrano
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Como gostaría de atopar a Gavi pola rua... que ben ía ser parabenizado... :P

Garrano #46 30/Xuño/2008 Garrano
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Para Enrique, Ulo, Telleiro e compañía... Boas reflexións mais cómpre pensar de que nos está a valer agora o bo rollito estilo Suso de Toro e a inxenua idea dunha España de nacións- Vale alguén nesa España progre e das esquerdas, por non falar das dereitas, por esa España de respecto as identidades minorizadas? Que fan os intelectuais da esquerda española diante da cruzada re-españolizadora?

Con todos os respectos, esas outras ideas de España que moitos subscriben como idea "pragmática" e "relaista" hoxe non é máis do que unha comparsa do españolismo que saca do almario as bandeiriñas do aguilucho e o chauvinismo dos que sempre negaron o noso País.

A España plural non é máis do que unha tontaría útil para algúns segundo o momento (caso ZP).

INDEPENDENCIA!

Maeloc-do-Rouco #47 30/Xuño/2008 Maeloc-do-Rouco
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

O senhor anterior coma outros malpocadinhos estam mais pendentes do insulto e da falta de respecto que de desfrutar a vitoria polo que foram parabenizados...Que magoa!! Nom ha extase mais triste ca do que nom sabe que fazer cando ganha...porque nom sabe ganhar e porque pensa mais na derrota (??) dos outros do que na sua vitoria propria...Que oportunidade perdida pra amossar um minimo de classe!! Noraboa aos espanhois e aos seareiros da seleccom espanhola pola vitoria e sobre tudo polo magnifico jogo realizado...Outra cousa e a noxenta utilizazom interessada de tudo o "tinglado" politico-mediatico do estado Espanhol contra daqueles que LEGITIMAMENTE nom partilham as suas afeccons sentimentais-desportivas...Nom tenho duvida de que acabara tornando na sua contra...Por outra banda lendo o comentario anterior e escoitando aos jogadores alemans tam dignamente admitindo a sua derrota e a meirande dos seareiros galeguistas (que som quem a pensar fora do monopolio politico-economico-MEDIATICO do espanholismo) parabenizando aos seareiros espanholistas um nom pode mais que sentir magoa desses seareiros ilustrantes do comentario anterior, vestidos de toureiros, gardas-civis com bigode (Tejeros??), folcloricas e coplistas e carrexar essa cantidade de bandeiras pre-constitucionais tam habituais entre os seus seareiros...Noraboa pra os jogadores (nom pra o treinador, um ser racista e nom arrepentido, justificado e excussado desde umha federacom (e umha imprensa desportiva do mais direitosso) que ja se define a si propia por Europa adiante como a mais retrograda no que atinge a loita contra o racismo e a xenofobia...Polo demais fanaticos comentarios como o anterior so demosntram a inseguranza dum "estado" que so pode vivier de consignas, maximalismos e humilhacons...O pior e que esse camino leva mais cara a degradacom (a propria pra comezar) que a nengumha purificacom nem moito menos entendemento. A violencia verbal e a procura de antagonismo do anterior comunicante demonstra a sua altura "intelectual", a sua nua educacom, o seu fanatismo multiplicado entre AAAs e !!! e a sua xenreira cara a sim proprio (quem nom sabe celebrar nom sabe viver e e um obstaculo cara sua propaia felicidade)...Noraboa a seleccom espanhola e Adinte Seleccom Galega Oficial!! (pra nos o equivalente ao triunfo espanhol ontem seria que nos deixassem sequera PARTICIPAR...o que queremos e sermos VISIBEIS COMO GALEGOS NA EUROPA E NO MUNDO...COM TUDO O DIREITO E COM TUDO O RESPETO

Maeloc-do-Rouco #48 30/Xuño/2008 Maeloc-do-Rouco
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

REFERIAME AO COMNTARIO #44

tumbon #49 30/Xuño/2008 tumbon
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Meus ben queridos inorantes, temos un galego na selección, o Compostelano Fernando Torres,se non sabedes de fútbol, e si de política, falade solo de política.
Recordos ós que apoiaban a Portugal, Rusia, Italia.
Con cariño:

A MAMALA!!!!!!!!

galego83 #50 30/Xuño/2008 galego83
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

amigo ulo, unha cousa é que che produza indiferencia a selección española e outra moi distinta querer que perda a toda costa, iso é vivir nun odio irracional permanente polo "rojigualdo", que é o que mostran Carod Rovira ou Ibarretxe, se Quintana dixo que lle daba igual se España gañase ou non, pois un 10 para Quitana pola miña parte porque non demostra odio irracional ningún no que fostes criados, o simplemente por facerse o "revelde social".

Efectivamente liberdade de expresión hai, pero non podes quimar bandeiras de España, fotos do Rei, porque tes que mostrar respeito polos simbolos e leis do país no que vives, ¿ou se vivisen noutro país quemarías ou farías mal contra os símbolos dese país?

¿Que qué fixo España por Galicia? se medra España medra Galicia, paréceche pouco. É certo que non somos das rexións máis ricas, pero de ahí a decir que qué fixo España por nos...por favor. Se viaxastedes un pouco sabaredes que en España queixámonos moito pero estamos moito millor do que pensamos, entre os 10 países do mundo e ese ben afecta tamén a Galicia por suposto.

Por outro lado, #ranciadas, ¿que a celebración non foi para tanto? seguro que se saes ti e os que pensan coma ti á rúa montades unha maior, claro, pero iso xa se demostrou onte e por suposto, cando hai eleccións.

Saúdos.

Maeloc-do-Rouco #51 30/Xuño/2008 Maeloc-do-Rouco
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

A SELECCOM ESPANHOL E POLITICA TAMEM..OS HIMNOS, AS BANDEIRAS (moitisssimas de-las PRE-CONSTITUCIONAIS), A PROPRIA REPRESENTATIVIDADE PLURINACIONAL DO ESTADO, O REI, O PRIMEIRO MINISTRO, O ESCUDO DO EQUIPE (o unico da Europa que nom leva o escudo da federacom de futbol do estado senom o escudo do proprio Estado!!!)...TUDO E POLITICA SENHOR TUMBON!! (NOM SO A QUE VOSTEDE PRETENDE COM UMHA HIPOCRISSIA E UM CINISMO QUE TEM "bemoles" )...Escocia e Gales nom querem que ganhe Inglaterra e tudo e normal...sem aldragens...Em Austria ha gente que nom quer que ganhe Alemanha, ha gente que nom lhe acae bem apoiar a Italia, a outros USA, a outros Argentina etc etc etc... Chegados aco e absolutamente imposibel (herdanza franquista presente mais ca nunca??) evadirse da imposizom das filiazons sentimentais-desportivas e das estigamatizazons das vozes educadamente discrepantes (tanto lhes tem a estes "elementos da intolerancia de colo branco") ...Jaora que o pior som as implicazons politicas, mais tratando-se dum torneio de seleccions "nacionais" a politica nom se procura senom que ja vem dada...nom sejamos hipocritas!!!Nom ha mais que olhar o comboio politico e sobre tudo MEDIATICO (o chamado MARCAindaising) argalhado arredor da chamada "La Roja" (ate ha dous anos era "La Furia")...Senhor Tumbon respecte e sera respectado!! Se eu nom tenho simpatia pola seleccom espanhola e vostede te-na pois Noraboa pra voce e deixe-nos em Paz

Maeloc-do-Rouco #52 30/Xuño/2008 Maeloc-do-Rouco
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

AGAS O JOGO EM SIM PROPRIO (que so adoita interessar aos neutrais) O RESTO DO FUTEBOL E DO DESPORTO EM GERAL E
P - O - L - I - T- I- C- A (o qual nom bo nem mau em sim proprio a nom ser que um/a nom saiba o que e a politica)

galego83 #53 30/Xuño/2008 galego83
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Bandeiras pre-constitucionais? eu non vin ningunha,repito, NINGUNHA, e vivín moita celebracion e vin moitas na TV. Pero claro, a vós gústavos pensar que son franquistas, e que todos somos fachas franquistas represores. Despertade.

papuxa70 #54 30/Xuño/2008 papuxa70
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

NON SOM ESPANHOL,ESPANHOL¡PARABÉNS OS PAILÁNS QUE NON ME DEIXARON DURMIR E LOGO O BOTELHÓN NOM LLES GUSTA¡¡¡IMPAÍS DO CARALHO¡¡

Garrano #55 30/Xuño/2008 Garrano
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Pois tiñas bandeiras fascistas nas nas bancadas do estadio austriaco dos dous últimos partidos cando menos e nas ruas de Vigo onte a noite. As mensaxes de patrioteirismo rancio e españolista estaban tanto no grupo PRISA como nos demáis medios, por moi progres que se digan. Xa non digamos na TVG e na RG, os berros de "Arriba España" tampouco faltaron e evidentemente a maioría non eran fachas, mais os fachas non faltaron, calquera con un pouco de sentidiño sabe que estes non perden unha ocasión así.

Eu xa acordei hai tempo galego83 a ti gustache pensar que sabes o que está na cabeza dos demáis e non es máis ca un despota engreido que berra a coros cos fachas -...yozoi ejpañó ejpañó ejpañó!!! O españolismo sempre foi e será unha idea imperialista fraguada en sangue ao longo da historia e o de onte foi unha festa españolista á que se sumaron moitos non necesariamente militantes do españolismo (da mesma forma que tampouco son catalanistas a maioría dos barcelonistas galegos). Desperto estivo o meu fillo até moi tarde debido ao barullo que había na rua e por sorte hoxe non tiv que erguerse cedo para ir a escola, con moito menos barullos algún subdelegado demócratacomatidetodalavida estría mandando aos seus cans a zoscarlle a todo o que se lle metera por diante, cousa que si acontece moi a miudo nos eventos futbolísticos galegos sen que haxa razón aparente pra mancar a xente.

ou sexa que, unha de tres chiño, ou es un tonto útil ou es un facha ou un colonizado máis.

remeiro #56 30/Xuño/2008 remeiro
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Pobriños que non vos sabedes alegrar pola felicidade allea. Moi desgraciado é aquel que non é capaz de mostrar certa ledicia polos éxitos do veciño. Se credes que con tan pouquiña dignidade estades a "facer país"... A mín dame igual o fútbol, pero ben que me gusta que a xente disfrute entre tantas cousas que temos que aturar a cotío. E dame igual se a ledicia ven da selección española ou da francesa, o importante é outra cousa. É triste que moitos de vos teñades inhibido o sentido da empatía.

galego83 #57 30/Xuño/2008 galego83
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#55 Garrano
¿Sabes o que gritaba? EU son español español español, EU son español español español. Si,coma o les. Onte sumáronse á festa simplimente os que estaban contentos e orgullosos da victoria española, nin máis, nin menos. Tamén habería fachas claro, pero en total minoría.

En fin que tristeza de xente, coma di o amigo remeiro.

Atlantico #58 30/Xuño/2008 Atlantico
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

O que si é certo é que a cidadania galega puido facer algo máis, como bloquear as fontes, para que ese milleiro escaso de persoas que se citaba nas cidades para facer o mono, non puidese invadir os nosos espazos. Non creo que os hispanos volten a gañar nada, pero por se acaso temos que aprender a bloquear os espazos publicos de celebración, se queren celebrar algo que vaían para España.

Baemeiobrix #59 30/Xuño/2008 Baemeiobrix
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Soy español, no me gusta el balompié y me da exactamente igual quién gane la Eurocopa. Además afirmo que un país auténticamente libre debería ser posible quemar las enseñas nacionales (léase rojigualda), las fotos de los representantes políticos y de los jefes del estado y ese tipo de cosas que se pueden hacer con Mahoma sin ningún problema

ulo #60 30/Xuño/2008 ulo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Non galego83, non é "odio irracional", é odio ben racional: é odio a prepotencia, é o odio ao odio irracional e xenofobo contro o de fora, contra o extranxeiro -e para os españois extranxeiro e aquel que non se considera español: eles considera extranxeiro a bascos e catalanes, a nós os galegos, como temos unha xentiña tan civilizada como Quitana, nin nos consideran-, é o odio a un estado,e os seus simbolos (bandeiras, hinmos, etc.) que son os mesmos que o longo de 40 anos reprimiron, asesenaron e impuxeron o "nacionalcatolicismo" español.
Non séi que idade tés, mais a un que lle tocou viver o franquismo, a campaña do PSOE e da Cuatro foi exactamente igual as que facia Franco cando "La Furia" xogaba. Claro, agora non lle chama a "Furia", chamanlle a "Roja". Como dicia, mudan as formas, mantense os contidos.
Pero que che vou contar.... é moi dificil discutir cun que cre no que lle contan, e non no que é.
E unha cousa é ser "educado" no "maleducado" por non respectar o simbolos e outra ser un delincuente. Nos USA, que non son precisamente o colmo da democracia non esta penado a queima da súa bandeira ou da efixie do seu presidente (e e Bush, que non é un democrata). Non confundamos que ti consideres que é de mal educados non respectar os simbolos, a que podas ir a prision.
O primeiro é defender a liberdade de expresion, o segundo é reprimir a liberdade de expresion. Son cousas ben distintas.
E no estado español a unica persoa que ten total liberdade é o rei, que é non ten que respostar diante da xustiza por ningun delito, sexa cal sexa. Os demáis podemos ser xulgados por casi todo.
De feito, esta mesma carta, se queren, poden considerala "apoloxia de terrorismo", porque falo do "odio ao simbolos do estado español", e segun o sr. Garzon, todo o que exprese os mesmos obxectivos politicos que os terroristas, é un terrorista.
Temos "liberdade de expresion vixiada".
E senon poden, van e montan unha campaña mediática, como fixeron cos nacionalistas bascos e catalanes.
O problema é que seguramente falemos duas xeracions distintas, o que cada vez que ve a rojigualda e o himno, ponse firme e ergue o brazo, porque así obrigaban a facer baixo o franquismo, e aquel ao que lle dixeron que Franco, La Furia, Zarra, a "rojigualda" e o himno só foi un mal soño que xa esta na historia.
Pregoche que collas o NODO (a propaganda oficial do rexime con Matias Prats pai) e o compares cos comentarios da Cuatro. E logo falamos das "coincidencias".

ulo #61 30/Xuño/2008 ulo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

E por ultimo, onte saíron moitos fachas.... Aproveitaron a campaña españolista, porque sintese comodos nestas campañas. E se un facha descerebrado se sinte comodo, como un ser con dous dedos de frente que é moita da xente que escribe aquí pode sentirse comodo; salvo que deixe o sentido comun na casa, e por unhas horas sexa un "descerebrado". E digoo con todos os respectos, porque todos temos as nosas contradiccions.

vigues73 #62 30/Xuño/2008 vigues73
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Atlántico:
Ya estamos en España, y creo que el único que hace el mono eres tú. Así que también propones prohibir las celebraciones que no te gusten. Por ejemplo, si el Depor gana la liga, que los deportivistas que viven en Vigo no lo puedan celebrar, no? Siguiendo tu pailana línea de pensamiento, si lo quieren celebrar que se vayan a coruña.

Repito, estamos en España, y al que no le guste ser Español, por favor que se largue a donde lle pete, y que deje de tocarnos las bolas a los demás.

mceleiro #63 30/Xuño/2008 mceleiro
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Eu alegraria-me se ganhara um país vizinho. Não o COLONIZADOR, o que nos afoga, um regime pouco democrático que USA O FÚTEBOL COMO ARMA POLÍTICA, e que ainda por riba não permite termos a nossa seleção (do nosso país, país não é o mesmo que estado).

Se na eurocopa, jogaram também Galiza, Euskadi e Catalunya, os cidadãos destes três países poderiam, com normalidade, sentir afecto pelo país vizinho. Com a situação actual, dificilmente.

papuxa70 #64 30/Xuño/2008 papuxa70
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

VIGUÉS ti si que tocas as bolas pailán de furancho¡¡NOM SOM ESPANHOL ESPANHOL E VOU FICAR vivo na túa cidade pero non som um coloniçado¡

mceleiro #65 30/Xuño/2008 mceleiro
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#62 Aprende geografia. O que queira ser espanhol, pode-o ser em Espanha (real). ISTO É GALIZA. Gostes ou não.

Os que queremos ser galegos, a onde vamos (largamos)? a uma fossa comum talvez?

Dogma #66 30/Xuño/2008 Dogma
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

vexo aqui a moitos amantes de falsa españa ao igual que os vexo da falsa galiza, ¿cando aprenderemos???

moledo #67 30/Xuño/2008 moledo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Não sou, não sou ...espanhol, espanhol...

everybody!

prometeo #68 30/Xuño/2008 prometeo
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Pois eu, alegreime de que gañara España e non por iso deixo de ser nacionalista.

Barcelos #69 30/Xuño/2008 Barcelos
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

¡¡RAÚL SELECCIÓN!!

He,he,he...Dígoo para quitar tensión.

E xa está ben, menos "pasodoble" e máis traballar.

Brixs #70 30/Xuño/2008 Brixs
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Enquanto que existirem iluminados como gavitero, galego83 (nom será gallego?!), tumbón e vigues73 o país nom avança.

O maior perigo vem de dentro, porque a ignoráncia das pessoas nom lhes deixa enxergar direito. O resto, bem, o resto já está feito há dezenas de anos. A máquina está tám bem montada que nom há necessidade de fazer grande cousa, a nom ser oleá-la de vez em quando. O resto...? O resto... gavioteros, tobones, gallegosOCHENTAETRES e demais cuidarám do resto.

Gaviotero #71 30/Xuño/2008 Gaviotero
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Como ha dicho el catalán y culé, Xavi, hace apenas un par de horas:

¡¡¡VIVA